2009-2010

Gassel E1 - JVC Cuijk E4

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - JVC Cuijk E4 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 07 november 2009. De uitslag van de wedstrijd was 5-0.

Ruime thuiszege voor Gassel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Vandaag de wedstrijd tegen JVC Cuijk E4 dat lager op de ranglijst staat. Het verschil is meteen merkbaar want na een paar minuten wedstrijd heeft Rens Rooyackers al twee grote kansen onbenut gelaten, hij was helaas iets te gehaast. Na vijf minuten wedstrijd weet Rens de rust wel te bewaren en tikt hij de bal op aangeven van Rivalino Rumpza beheerst langs de keeper. Hierna is er veel Gassels balbezit, maar worden er niet veel kansen gecreeërd. In de 18e minuut toch de 2–0, op een lange bal van Don van de Wiel weet Rens Rooyackers opnieuw de Cuijkse keeper te passeren. Even later is het Don van de Wiel zelf die scoort door een mooi afstandsschot.

In de tweede helft is Gassel iets minder fanatiek, maar weet JVC goed van het eigen doel weg te houden. Na vijftien minuten dan toch weer een Gassels doelpunt, het is Rivalino Rumpza die de bal intikt na een pass van Rens Rooyackers. Eén minuut voor tijd wordt het ook nog 5-0, het is opnieuw Don van de Wiel die middels een schot en een overstap van Rens Rooyackers de eindstand bepaalt. Een terechte overwinning, volgende week naar Heijen, de koploper, alvast succes.

P.S. De E1 zoekt nog een leider.