2009-2010

Gassel E1 - OKSV E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - OKSV E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 20 maart 2010. De uitslag van de wedstrijd was 2-4.

Thuisnederlaag voor Gassel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

De wedstrijd van vandaag werd gespeeld op een drassig en glibberig veld, de tegenstander van vandaag had nog alle wedstrijden gewonnen, weliswaar steeds met klein verschil, maar toch. Gassel begon een beetje gelaten aan de wedstrijd wat resulteerde in een achterstand reeds na vijf minuten. Wakker geworden werd het spel toch gaande weg beter en werden er verscheidene kansen gecreërd. Maar in de 15e minuut was het toch weer OKSV dat scoorde 0-2. Ondanks de goede wil van nieuwkomer Nike Jansen, die door loting de 1e helft moest keepen, waren de doelpunten van OKSV toch wel houdbaar geweest. Na de 0-2 een sterk opkomend en goed spelend Gassel, maar het duurde tot 1 minuut voor de rust aleer er gescoord werd, het was Cas van Houtum die op het middenveld verwoestend uithaalde, via het hoofd van een verdediger verdween de bal links boven in de kruising. In de slotminuut herstelde Gassel de achterstand en kwam op gelijke hoogte met OKSV, via een prachtige aanval over rechts. Cas van Houtum past de bal op Koen Ariëns, die een mooie diepte pass naar Rens Rooyackers verstuurd, die de bal knap aanneemt en in plaats van te schieten tikt hij de bal breed op Don van de Wiel, die de bal beheerst in de korte hoek binnenknalt.

Na rust is het, na 5 minuten, weer OKSV dat de score opent, Chris Josemanders, keeper in de 2e helft, kon weinig doen aan een goed geplaatst schot van de tegenstander. Twee minuten later is het opnieuw OKSV dat scoort door een goed schot waarop Chris opnieuw kansloos is. Hierna probeert Gassel nog alles om de aansluitings treffer te scoren, maar het overleg binnen de ploeg was ver te zoeken, waardoor er niet echte kansen meer ontstonden. Enkele schot pogingen werden vakkundig door een goed keepende OKSV keeper verwerkt waardoor de eindstand 2-4 bleef. Er werd hard gewerkt en de meesten kwamen als varkens van het veld, de volgende keer iets meer samenspel, ook bij een achterstand want we hadden echt niet hoeven te verliezen.