2009-2010

Gassel E1 - Toxandria E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel E1 - Toxandria E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 19 september 2009. De uitslag van de wedstrijd was 1-9.

Winterjas voor Gassel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

De E1 van Gassel kreeg bezoek van Toxandria E1, een tegenstander die niet alleen fysiek maar ook voetballend een maatje te groot was. Hoewel vaker de tegenstanders fysiek wat groter is, staat daar meestal vechtlust en goed combinatie voetbal tegenover, maar vandaag was het weer waarschijnlijk te mooi om een grote inspanning te leveren. Al na één minuut kwamen de gasten op voorsprong door een corner die in een keer werd binnen geschoten, er werd door verdedigers en keeper alleen naar gekeken. Hierna kreeg Gassel een mogelijkheid om toch gelijk te komen, na een verre uittrap van Cas van Houtum kon Rens Rooyackers alleen op de keeper van Toxandria af, maar helaas werd de bal door de keeper het veld weer ingetrapt.

Daarna was het Toxandria die grote druk op de Gasselse defensie uitoefende en dan ook regelmatig tot score kwam. Bij rust was de stand 0-5. Na rust even een opleving van Gassel wat resulteerde in een mooie combinatie tussen Marieke van Bommel, Koen Ariëns en Cas van Houtum, die door Cas beheerst werd afgerond. Maar daarmee, was op een aantal kleine mogelijkheden na, de koek op voor Gassel. Toxandria wist hierna nog 4 keer te scoren, eindstand 1-9.

P.S. De E1 zoekt nog steeds een trainer/leider.