2009-2010

Heijen E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Heijen E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 14 november 2009. De uitslag van de wedstrijd was 5-3.

Gassel E1 verliest van koploper
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Door een late afmelding op vrijdagavond konden we gelukkig nog versterking krijgen van Jarno Oppers en Casper van Swam. Deze hadden we hard nodig in het duel tegen de koploper. In een spannende wedstrijd moesten we helaas toch het onderspit delven mede door een scheidsrechter die een aantal dubieuze beslissingen nam. Na vijf minuten kwam Heijen E1 op voorsprong door een mooie aanval, enkele minuten later kregen ze van de scheids een tweede doelpunt toegekend, volgens hem was de bal over de doellijn geweest, terwijl dit niet het geval was. Maar omdat een speler van Heijen juichte gaf hij aan “doelpunt”. Hierna een sterker Gassel, wat een grote kans opleverde, maar helaas onbenut bleef door Rens Rooyackers. Een hierop volgende counter leverde het derde doelpunt op voor Heijen. Een paar minuten voor rust dan toch loon naar werken voor Gassel. Een inworp van Jarno Oppers op Casper van Swam, die een goede voorzet op Rens Rooyackers gaf die de bal keurig intikte; 3-1.

Na rust gaat Gassel goed door met mooie combinaties, en zowaar werd het 3-2 door Casper van Swam, die op maat werd bediend door Koen Ariëns. Hierna scoort Heijen weer uit een goed uitgevoerde counter de 4-2. Gassel blijft alles geven en ondanks een lichte blessure van Marieke van Bommel en Don van de Wiel kan Gassel toch weer de aansluitingstreffer scoren. Het is Don die vanuit het middenveld opstoomt richting Heijense keeper en verwoestend uithaalt; 4-3. Nog geen twee minuten later is het helaas weer Heijen dat scoort, door een doelpunt gelijk aan dat van Don. De zeer goed keepende Cas van Houtum heeft helaas geen kans op dit schot. Eindstand 5-3, we hebben ons zeer goed staande gehouden tegen een koploper die de meeste wedstrijden ruim heeft gewonnen. Compliment van Bernie.

P.S. De E1 zoekt nog een leider.