2009-2010

Odiliapeel E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Odiliapeel/Braks Groep E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 17 oktober 2009. De uitslag van de wedstrijd was 5-1.

Gassel E1 verliest bij Odiliapeel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

Vandaag een moeilijke uitwedstrijd bij Odiliapeel E1. Helaas waren we maar met zeven spelers, door het late afmelden van Rivalino, waardoor we geen wissels konden toepassen. In de eerste helft was er een gelijkopgaande strijd, met kansen voor beide teams, maar het was Odiliapeel die in de eerste helft twee keer kon scoren. Na rust begon Gassel wat feller zodat na zes minuten Chris Josemanders de bal in de kruising kon schieten na een afgeslagen corner van Koen Ariëns. Daarna had met name Rens Rooyackers een aantal kansen om te scoren, maar deze werden niet benut. Intussen was het merkbaar dat er geen wissels konden plaats vinden, want bij de meeste spelers was de fut verdwenen. Odiliapeel kon daardoor nog drie keer scoren vanuit een overtalsituatie achterin bij Gassel. 5-1 verloren, volgende wedstrijd meer succes.

P.S. De E1 zoekt nog een leider.