2009-2010

VIOS '38 E1 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd VIOS '38 E1 - Gassel E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 12 december 2009. De uitslag van de wedstrijd was 1-3.

Gassel E1 boekt mooie uitzege
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

De laatste wedstrijd van deze najaarscompetitie tegen Vios was vooral een koude ervaring. De wedstrijd begon matig met over en weer wat kansen. Naarmate de wedstrijd vorderde werd wel duidelijk dat Gassel toch wel de betere ploeg was, maar het duurde tot de 15e minuut voordat er kon worden gescoord. Het was Rens Rooyakcers die uit een pass van Don van de Wiel de 0-1 aantekende. Vijf minuten later werd er door Vios de 1-1 gemaakt. Na een solo tikte de spits de bal in de korte hoek, onhoudbaar voor Cas van Houtum. Na rust kreeg Gassel echt vat op de tegenstander, maar de goed keepende doelman van Vios hield zijn doel redelijk schoon. Met name de schoten van Koen Ariëns wist hij keer op keer goed te verwerken. Ook Don van de Wiel en Chris Josemanders probeerden het van afstand, maar zij hadden het vizier niet op scherp staan. Er werd wel nog twee keer gescoord door Rens Rooyackers, één keer uit een prachtige pass van Koen Ariëns en één keer op een prima steekpass van Chris Josemanders.

We gaan in ieder geval met een goed gevoel de Kerstperiode in en hopen dat ook in het voorjaar we weer mogen genieten van goed voetbal. Ik wens een ieder fijne feestdagen en een voorspoedig 2010.

De familie Brans veel sterkte met het verlies Roy, namens Gassel E1