2009-2010

Volkel E2 - Gassel E1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Volkel E2 - Gassel E1 uit het seizoen 2009-2010 welke is gespeeld op zaterdag 26 september 2009. De uitslag van de wedstrijd was 3-2.

Nipte uitnederlaag voor Gassel E1
  |  Auteur: Berny Rooyackers (trainer/leider Gassel E1)  |

De E1 heeft vandaag helaas niet de drie punten mogen bijschrijven, die het toch wel hadden verdiend. Hoewel het een op en neer gaande strijd was met voor beide teams wat mogelijkheden, was het toch Volkel dat de score opende. In de tiende minuut van de wedstrijd, werd een mooi opgezette aanval beheerst afgerond. Na vijftien minuten kon Gassel weer op gelijke hoogte komen door een doelpunt ála Ron Vlaar door Rens Rooyackers; vanaf zo’n 30 meter gaf hij een hoge bal richting Rivalino Rumpza maar de bal vloog perfect over de keeper in het doel. Hierna kreeg Gassel legio kansen om te scoren, maar werden de overtal situaties niet goed uitgespeeld. Tien minuten na rust dan toch eindelijk een mooi uitgespeeld doelpunt. Na een mooie dieptepass van Koen Ariëns kon Rivalino Rumpza de keeper omspelen en de verdiende voorsprong aantekenen. Helaas was het daarna Volkel dat op gelijke hoogte kwam door een bal die uit gerommel voor het Gasselse doel werd binnengeschoten. Na nog een aantal goede kansen voor Gassel werd uiteindelijk ook nog een gelijkspel niet gegund, want een aanvaller van Volkel knalde onhoudbaar voor Cas van Houtum, vijf minuten voor tijd, de bal diagonaal binnen. 3–2 verlies, maar een goede wedstrijd met goed voetbal.

P.S. De E1 zoekt nog een leider.