2010-2011

FC de Rakt F2 - Gassel F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd FC de Rakt F2 - Gassel F1 uit het seizoen 2010-2011 welke is gespeeld op zaterdag 26 maart 2011. De uitslag van de wedstrijd was 1-2.

Mooie uitoverwinning voor Gassel F1
  |  Auteur: Peter Tonies (trainer/leider Gassel F1)  |

De F1 van VV Gassel speelde een prima wedstrijd en was daardoor in staat de tegenstander ver van eigen doel vast te zetten. Dit leverde in de eerste helft al een paar mooie kansen op. Wel bleef het opletten voor de tegenaanval, maar de verdedigers (Paul en Hans van Haren, Jasper Verstegen en Tygo Daamen) vochten als leeuwen en vingen deze prima op. En in geval dat de tegenstander er toch door kwam, stond daar nog onze klasse keeper Jim Classens, die zijn doel prima schoon wist te houden.

In de tweede helft ging de F1 nog sterker drukken waarbij het middenveld en de aanval (Loek de Kleijn, Thom Tonies, Roel van Thiel, Ralph Hendriks, David Faassen) een belangrijke rol speelde; toch was het FC De Rakt dat eerst scoorde (1-0). Maar onze jongens gaven niet op en begonnen daarna een sterk offensief, dat twee keer bekroond werd door uitblinker Teun Hendriks, die twee keer na een mooie solo succesvol wist af te ronden. Hiermee stond de eindstand (1-2) in het voordeel voor de F1 van VV Gassel op het scorebord.

En daarna kon het feest beginnen; de eerste overwinning na de winterstop werd dan ook uitvoerig gevierd met een zakje chips in de kantine. In de wetenschap dat de komende weken de mindere tegenstanders volgen, staat de F1 van Gassel mooie tijden te wachten. De weg naar boven is hiermee definitief ingeslagen. Vanaf nu kijkt de F1 alleen nog maar omhoog.