2015-2016

Gassel F1 - Toxandria F1

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijd Gassel F1 - Toxandria F1 uit het seizoen 2015-2016 welke is gespeeld op zaterdag 27 februari 2016. De uitslag van de wedstrijd was 5-3.

Gassel F1 start voorjaarsreeks met winst
  |  Auteur: Sil van Acht (stagiair bij Gassel F1)  |

Meteen aan het begin van de wedstrijd maakte de tegenstander een goal. Uittrap van de keeper ging niet goed en Tygo van Deventer scoorde daardoor bijna. Het was meteen een spannend begin. Tjeu Josemanders onderschepte de bal van de tegenstander en gaf een mooie voorzet naar Dave van Zuijlen, maar Dave van Zuijlen scoorde net niet. Tygo van Deventer scoorde bijna, maar de keeper hield hem net tegen. Jur van der Heijden hield een schot op doel tegen. De teams waren goed aan elkaar gewaagd. Sil Verhallen speelde via de zijkant iedereen uit en speelde de bal voor Tygo van Deventer en hij maakte het perfect af op goal en scoorde de 1-1. Tygo van Deventer speelde voor, Gijs Thijssen schoot op doel. De keeper blokte het schot, maar Tygo van Deventer maakte het af en scoorde dus de 2-1. Tijn van Boekel pakte de bal mooi af en maakte een prachtige voorzet naar Tygo van Deventer maar deze verloor de bal net. Jasper van Acht van Acht pakte de bal af en speelde naar Sil Verhallen, hij schoot net mis. De tegenstander gooide in over iedereen heen en daar stond iemand vrij en hij scoorde de 2-2. Daarna een schot op goal van Jasper van Acht, maar deze ging net langs.

Tjeu Josemanders hield de bal tegen en speelde hem naar Sil Verhallen, maar deze verloor de bal. Daarna scoorde Tygo van Deventer de 3-2 door de benen van de keeper. Tijn van Boekel zijn schot ging net mis. Sil Verhallen speelde iedereen aan de linkerkant voorbij en schoot op goal, maar geen doelpunt. Gijs Thijssen gaf een voorzet en Sil Verhallen miste net. Dave van Zuijlen hield de bal tegen, maakte een actie en schoot op doel, maar werd tegen gehouden door de keeper. Gijs Thijssen hield een prachtige redding. Daarna had de tegenstander een corner en scoorden ze de 3-3. Sil Verhallen speelde naar Tygo van Deventer, die speelde terug waarna Sil Verhallen de 4-3 scoorde. Jasper van Acht schoot op doel en de tegenstander kopte de bal net weg.