2016-2017

Gassel JO11-2 - SIOL JO11-4

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd Gassel JO11-2 - SIOL JO11-4 uit het seizoen 2016-2017 welke is gespeeld op zaterdag 24 september 2016. De uitslag van de wedstrijd was 19-1.

Gassel JO11-2 boekt monsterzege
  |  Auteur: Jos Thijssen (trainer/leider Gassel JO11-2)  |

Gassel JO11-2 moest vandaag haar eerste competitiewedstrijd thuis aantreden tegen SIOL JO11-4. Van enige spanning was deze wedstrijd geen sprake, het werd namelijk een monsterzege 19-1. Bij een van de eerste aanvallen werd een mooie aanval opgezet maar de bal strandde in de kluts. Gijs van Roosmalen was er als de kippen bij en schoot de 1-0 binnen. Kort na de aftrap van SIOL JO11-4 kreeg Gijs van Roosmalen de bal aangespeeld en van afstand schoot hij de bal hard binnen 2-0. Gassel JO11-2 kreeg volop kansen. Een aanval over rechts werd door Chris Classen net voor langs geschoten. Ook een schot van Tjeu Josemanders mistte precisie. De volgende aanval was wel weer raak. Na een pass van Jayden Hoekstra op Tygo van Deventer zette laatstgenoemde een combinatie op met Sil Verhallen, waarna Tygo van Deventer de 3-0 binnenschoot. Bij de volgende aanval schoot Tygo van Deventer de 4-0 binnen. Na nog wat kansjes was het Tygo van Deventer die zijn derde treffer binnenschoot na een mooie combinatie via Gijs Thijssen, Chris Classens en Sil Verhallen 5-0. Een afvallende bal kwam terecht bij Chris Classens die koelbloedig de 6-0 maakte. Direkt daarna dacht hij zijn tweede treffer te kunnen maken maar zijn afstandschot spatte op de lat uiteen. Een voorzet van Sil Verhallen werd daarna simpel binnen getikt door Gijs van Roosmalen 7-0. Na een mooie pass van Sil Verhallen op Gijs van Roosmalen schoot laatstgenoemde de bal op de paal. De volgende kans voor Gijs van Roosmalen betekende wel de 8-0, de bal werd door de benen van de keeper binnen geschoten. Een mooie solo van Chris Classens werd niet beloond; zijn schot ging via de keeper net naast. Een afstandschot van Gijs van Roosmalen werd door de keeper netjes uit de kruising getikt. Daarna was het de beurt aan Gijs Thijssen, zijn schot kaatste echter via de binnenkant van de paal weer het veld in.

In de tweede helft ging Gassel JO11-2 door met aanvallen en scoren. De keeper van SIOL JO11-4 liet de bal los na een schot van een Gassel speler. Dit keer was het Jayden Hoekstra die goed oplette en de bal binnen schoot, dus 9-0. Daarna kon de jacht op de dubbele cijfers beginnen. Eerst schoot Gijs van Roosmalen nog net naast na een pass van achteren van Jayden Hoekstra. Ook moest Gassel JO11-2 ook een tegentreffer incasseren. Bij een spaarzame uitval van SIOL JO11-4 werd de bal onhoudbaar voor Jur van der Heijden binnen geschoten. Het was Gijs van Roosmalen die simpel binnen kon tikken na een goede voorzet van Tygo van Deventer 10-1. Gassel JO11-2 ging gewoon door; een pass van Chris Classens kwam uit bij Gijs van Roosmalen, zijn schot trof de paal, waarna Tygo van Deventer de 11-1 binnen schoot. Uit een corner kopte Gijs Thijssen net naast. De volgende aanval werd van achteren uit opgezet door Jasper van Acht. Hij soleerde over rechts vrolijk naar voren en leverde een perfect voorzet af; Gijs van Roosmalen kon de bal simpel binnen tikken 12-1. Vervolgens liet Gassel JO11-2 een paar mooie kansen onbenut. Chris Classens speelde een paar tegenstanders uit en passte de bal naar Jasper van Acht, omdat deze van rechts kwam en naar binnen trok moest hij met links schieten, zijn schot ging maar net naast. Een uittrap van de keeper van SIOL JO11-4 werd opgevangen door Gijs Thijssen die ook nadrukkelijk op zoek was om een doelpunt te maken; hij schoot direkt op goal, maar zijn schot werd ternauwernood gestopt door de keeper. De volgende kans was wel weer raak. Uit een kort genomen corner was het Jasper van Acht die ook wist te scoren 13-1. Daarna was het de beurt aan Lucas Nijenhuis. Hij schoot de bal onhoudbaar in de verre hoek binnen 14-1. Een aanval van SIOL JO11-4 werd op het middenveld onderschept door Tygo van Deventer, die snel naar voren spurte, de laatste man omspeeld en ook weer doel trof 15-1. Ook Gijs Thijssen wist toch nog te scoren. Hij ontnam de bal van een tegenstander, draaide en kapte zijn volgende tegenstander uit en schoot binnen 16-1. Een schot van Jasper van Acht werd gekeerd door de keeper, de terugspringende bal was voor Chris Classens die de 17e goal van Gassel voor zijn rekening nam. Een voorzet werd goed afgemaakt door Jayden Hoekstra die hiermee zijn 2e goal van de wedstrijd maakte 18-1. Het slotakkoord was wederom voor Gijs van Roosmalen die met zijn 7e treffer via een diagonaal schot voor de eindstand zorgde 19-1.