2016-2017

Gassel MO17-1 - Juliana Mill MO17-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd Gassel MO17-1 - Juliana Mill MO17-1 uit het seizoen 2016-2017 welke is gespeeld op zaterdag 03 december 2016. De uitslag van de wedstrijd was 2-0.

Gassel MO17-1 boekt derde zege op rij
  |  Auteur: Lotti Laarhoven (leidster Gassel MO17-1)  |

De vierde competitiewedstrijd stond voor vandaag op het programma. Juliana Mill MO17-1 is onze tegenstander. Benthe van Haren en Britt Jans waren ziek, maar gelukkig konden Noa van Spijk en Paulien Jans met ons meedoen en hadden we precies elf meiden. Het is perfect voetbalweer en precies om 12 uur start de wedstrijd. Beide teams zaten er meteen vol in, maar Juliana Mill MO17-1 kwam maar niet in de buurt van ons doel mede doordat onze verdedigers de tegenstander totaal geen ruimte gaven. Maar na 25 minuten kregen wij een penalty tegen en werd de bal door scheidsrechter Kevin Siroen op de stip gelegd. De spits van Juliana Mill MO17-1 schiet de bal onderhand vijf meter naast en gaat het spel verder met nog steeds 0-0 op de teller. Wederom heeft Gassel MO17-1 de overhand in het spel en krijgt in de laatste tien minuten een penalty mee door een overtreding van Juliana Mill MO17-1. Fleur Huisman neemt hem en schiet hem haarscherp in langs een kansloze keeper. En met een welverdiende 1-0 gaan we de rust in.

Na een beker thee van Harrie tijdens de rust start het team gemotiveerd aan de tweede helft. Aangezien de MO17 geen vaste keeper heeft besluit Maaike Dijt ook de tweede helft te keepen, zodat er weinig veranderd hoeft te worden qua posities. De JO19 zijn inmiddels gearriveerd en komen de meiden aanmoedigen. Juliana Mill MO17-1 heeft het zwaar en raakt steeds meer gefrustreerd, omdat ze door Gassel MO17--1 totaal geen kansen krijgen. Door een misverstand en kleine aanvaring tussen een speelster van Juliana en Gassel MO17-1 krijgen wij een gele kaart en speelt Gassel MO17-1 tien minuten lang verder met tien meiden. Zelfs met tien meiden kwam Juliana Mill MO17-1 bijna niet op onze helft en toen de 10 minuten straftijd erop zaten en Gassel weer met 11 meiden op het veld stond maakte Noa van Spijk 2-0 en was de wedstrijd bepaald en wint Gassel MO17-1. Door deze drie punten erbij staan ze voorlopig op de 4e plaats staan. Een mooie prestatie na 4 wedstrijden ..... op naar de volgende tegenstander!