2017-2018

Constantia JO7-1 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Constantia JO7-1 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke is gespeeld op zaterdag 30 september 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Uitstekend en doelpuntrijk teamresultaat
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag stond er wederom een uitwedstrijd op het programma en wel tegen Constantia JO7-1 in Wanroij. We gingen op stap met 6 Daltons, zie onderstaande foto. De dame en heren hadden er zin in, dat was ook van meet af aan te zien! We speelden 5 tegen 5. Onze oranje brigade zette vanaf het begin direct vol druk op de tegenstander. Ze waren op jacht naar doelpunten, veel doelpunten. De tegenstander was onder de indruk, want er werd pardoes in eigen goal geschoten. Maar hiermee namen onze pupillen geen genoegen, want al snel werd het 0-2 door mooi combinatievoetbal. Achterin stonden Siem Schippers en Joep Boeijen hun mannetje, waardoor de Wanroijse geel-hemden er niet doorheen kwamen. En als ze al dachten er doorheen te zijn, kwam er een robuust blok van Roel de Kleijn.

Gassel JO7-1/JO7-2 voor uitduel tegen Constantia JO7-1

Op het middenveld waren er vloeiende 'Dorpstraat'combinaties tussen Janne Brans en Jesse van Dinther. Door de prima samenwerking tussen beide linies, kon de voorste linie bereikt worden, waar Abel Loeffen klaar stond om het spel een goed vervolg te geven. Toen de kruitdampen van de wedstrijd waren weg getrokken, kwam de honger van onze strijders ook op het scorebord tot uiting. Zo zeer, dat uw verslaggever niet meer weet of de uitslag 3-11 of 3-12 was .... Maar al met al, dit was weer een heel mooi teamresultaat! Volgende week volgt dan eindelijk de eerste thuiswedstrijd op sportpark "de Oude Kamp"! Wij nodigen iedereen uit om onze jongens en meisje aan te komen moedigen en vooral te genieten van hun spelvreugde!