2017-2018

DSV JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen DSV JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 16 september 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Volop enthousiasme bij Gassel JO7
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

De JO7 moest vandaag aantreden in Sint-Anthonis tegen het plaatselijke DSV. Daar DSV net als wij ook twee teams kan samenstellen, werd er in toernooivorm gespeeld. Onze oranje trots werd opgedeeld in twee ijzersterke ploegen. De mannen en dame hadden er zin in, dit gold ook voor onze gastspelers Boaz Janssen en Sam Loeffen. Ze konden niet wachten om het gras op te vreten ehh eten. In alle wedstrijden golfde het spel op en neer. De goede loopacties van Roel de Kleijn en Joep Boeijen werden afgewisseld door robuust verdedigen van Siem Schippers en Ruben van Boekel. Tel daarbij op de doelgerichtheid van het duo Abel Loeffen en Jesse van Dinther, en alles is mogelijk. Als slagroom op de taart kunnen we ook nog eens gebruikmaken van de schotkracht van Janne Brans. We zijn dus van alle markten thuis. De uitslagen waren netjes in evenwicht. Twee keer won de gastvereniging, twee keer zegevierde onze trots. Er werd door iedereen sportief en met veel enthousiasme gevoetbald, dus we kunen weer met een goed gevoel terug kijken!