2017-2018

Gassel JO11-1 - ST Constantia/Menos JO11-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd Gassel JO11-1 - ST Constantia/Menos JO11-2 uit het seizoen 2017-2018 welke is gespeeld op zaterdag 10 maart 2018. De uitslag van deze wedstrijd was 4-1.

Gassel JO11-1 start met overwinning
  |  Auteur: Jos Thijssen (leider Gassel JO11-1)  |

Gassel JO11-1 is vandaag de voorjaarscompetitie uitstekend begonnen met een 4-1 overwinning. Binnen enkele minuten kreeg Gassel JO11-1 de eerste kans om op voorsprong te komen. Een voorzet van Sil Verhallen op Tygo van Deventer werd door laatstgenoemde direkt op doel geschoten, de keeper bracht redding en de terugspringende bal werd daarna langs geschoten. Even later ging het net andersom; Tygo van Deventer gaf voor op Sil Verhallen, maar zijn schot werd ook gekeerd door de keeper van ST Constantia/Menos JO11-2. De volgende kans was voor de tegenstander, bij een counter werd maar net voorlangs het Gasselse doel geschoten. Gassel JO11-1 kwam hier dus goed weg. Gassel JO11-1 kreeg daarna enkele goede mogelijkheden maar deze leidden niet tot doelpunten. Bij een afvallende bal was het even daarna wel raak, de bal belandde voor de voeten van Gijs Thijssen die de bal onberispelijk binnenschoot 1-0. Het was bijna direkt weer gelijk, maar na een uitval werd net langs geschoten. Na een corner van Gassel JO11-1 werd de bal opgepikt door ST Constantia/Menos JO11-2 die snel een uitval opzette. De uitbraak werd onderschept door Gijs Thijssen die de bal terugspeelde naar doelman Jur van de Heijden van Gassel JO11-1, die de bal niet helemaal goed kon controleren. Hierbij kwam de bal bij een speler van de tegenstander voor de voeten, die de bal makkelijk binnen kon schieten 1-1. Overigens keepte de doelman van Gassel JO11-1 een uitstekende wedstrijd. Gassel JO11-1 zocht wederom de aanval. Het was Sil Verhallen die de bal op het middenveld toegespeeld kreeg en na een fraaie dribbel over rechts de bal hard en hoog over de keeper schoot, waardoor Gassel JO11-1 weer op voorsprong kwam 2-1. Gassel JO11-1 bleef goed doorgaan, liet enkele fraaie combinaties zien, maar had echter pech in de afronding. Een schot van Tygo van Deventer op de keeper, een schot van Sil Verhallen net naast en ook Jasper van Acht had tot twee keer toe bij afstandsschoten het vizier net niet helemaal goed staan. Bij een corner van ST Constantia/Menos JO11-2 werd de bal opgepikt door Tygo van Deventer die van achteruit het gehele veld overdribbelde en feilloos de 3-1 binnen schoot. Daarna was het Jasper van Acht, die het spreekwoord drie keer is scheeprecht recht aandeed. Hij controleerde een afvallende bal en legde aan; zijn afstandsschot belandde dit keer wel hoog in de bovenhoek van het doel en dus 4-1. Gassel JO11-1 kreeg nog volop mogelijkheden, Jazz Goosens schoot recht op de keeper, een schot van Bram Jaspers ging langs. Bij de laatste aanval van de wedstrijd wist Tjeu Josemanders zijn medespeler Jazz Goossens nogmaals in stelling te brengen, maar ook dat schot ging net naast. Al met al een goede uitslag en een uitstekend begin van de voorjaarscompetitie.