2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - Hapse Boys JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en Hapse Boys JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke is gespeeld op zaterdag 10 maart 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Prima inzet en mooi samenspel
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Na enkele wedstrijdloze maanden mochten onze heren en dame vandaag eindelijk weer de wei in voor een echte wedstrijd. We mochten ons meteen opmaken voor een heuse derby tegen Haps. En ook nog op "de Oude Kamp" ook. Na een goede warming up, werden het team in tweeën gedeeld. Daarbij zat ook een debutant(je), namelijk Mathijs Hendriks. Hij speelde alsof hij al jaren deel van dit team uit maakt. In de eerste helft waren er wisselende resultaten. Op het ene veld wonnen onze Hapse gasten, op het andere veld waren de oranjehemden de baas. Het was duidelijk dat de onzen weer een beetje aan de wedstrijden moesten wennen. En dat deden ze. In de tweede helft was het namelijk vooral Gassel dat de klok sloeg. Roel de Klein zocht met regelmaat de combinatie met Ruben van Boekel, waarna Janne Brans vaak in een kansrijke postitie kwam. Joep Boeijen was de man om aanvallen van de tegenstander te breken. Ze boekten een mooie en ruime overwinning. Op het andere veld was het erg spannend. De teams waren aan elkaar gewaagd. Sam Loeffen ging voorop in de strijd. Abel Loeffen had het vizier op scherp gezet, Boaz Janssen volgde diens voorbeeld. Jesse van Dinther liet zich gelden door zijn dribbels. Uiteindelijk trok onze trots aan het langste eind doordat ze als team speelde. De eindbalans was dus in Gassels voordeel met drie overwinningen en één verlies. Al met al een leuke, zonnige ochtend. We hebben echt genoten van onze jongens en meisje en hopen dat de inzet en het prettige samenspel weer een mooi vervolg krijgt volgende week. Ga zo door!