2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - Juliana Mill JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en Juliana Mill JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 07 april 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Publiek getrakteerd op mooi voetbal
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag kwam de zon naast de vele toeschouwers een kijkje nemen tijdens de thuiswedstrijd tegen het Millse Juliana. Onze dame en heren hadden de focus op de wedstrijd, ze wilde persé niet verliezen. De wedstrijden gingen beginnen. We speelden met 2 teams, net als Juliana Mill. De gezamenlijke trainingen van jeugdteams van VV Gassel in de afgelopen weken kwam tot uiting in beide wedstrijden, de tegenstander werd direct vast gezet. Zo zeer zelfs, dat we op sommige momenten van Barça-voetbal mochten spreken.

Gassel JO7-1/JO7-2 in actie op 07 april 2018 - foto 01

Zo was er op het tweede veld een mooie combinatie van Jesse van Dinther naar Boaz Janssen, die door kon tikken naar Rubin van Boekel die op zijn beurt Janne Brans in staat kon stellen de bal tegen de netten te schieten. En zo zie je het, het zijn nog echte heren ook om de dame te laten scoren. Nog een mooi statistiek is dat alle kids minimaal 1 keer hebben gescoord tijdens deze ruime overwinning. Ook in de tweede partij werd de tegenstander door dit viertal onderste boven gespeeld. Op het andere veld schitterde Sam Loeffen, Roel de Kleijn, Siem Schippers en Abel Loeffen. Zij blonken vooral uit in weerbaarheid. Vanuit een ogenschijnlijk kansloze positie als gevolg van een 0-2 achterstand werden de oranje mouwen op gestroopt.

Gassel JO7-1/JO7-2 in actie op 07 april 2018 - foto 02

Onze jongens kunnen naast mooi voetbal ook knokken (figuurlijk gezien) als de wedstrijd daar om vraagt. Door deze mentaliteit kregen ze het voor elkaar de achterstand om te buigen naar een heroïsche 3-2 overwinning! Deze tellen het hardst. Dat ging in alle wedstrijden zo goed, dat Gassels trots bij drie van de vier wedstrijden aan het langste eind trok. Maar bovenal stond ook weer bij deze wedstrijden het enthousiasme, sportiviteit en teamwork voorop! En dat bij zowel Juliana als Gassels trots.