2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - Juliana Mill JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en Juliana Mill JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 07 oktober 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Succesvolle eerste thuiswedstrijd
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

De reputatie is de JO7 vooruit gesneld! Vandaag was er heuse paparazzi aanwezig tijdens de thuiswedstrijd tegen het Millse Juliana. Maar omdat onze dame en heren de wedstrijdfocus niet wilde verliezen, was besloten alle persmuskieten een kans te geven een teamfoto te maken. Toevallig konden vandaag ook meteen de prachtige nieuwe shirts geshowd worden. Onze dank gaat uit naar sponsor sportwinkel Bento uit Schaijk. Na de fotoshoots met deze Gasselse showmodelen, werd de knop omgezet. De wedstrijden gingen beginnen. We speelden met twee teams, net als Juliana Mill. De trainingsarbeid van de afgelopen weken kwam tot uiting in beide wedstrijden. Onder grote publieke belangstelling werd de tegenstander vastgezet. Zo zeer zelfs, dat we op sommige momenten van totaalvoetbal mochten spreken. Zo was er een mooie combinatie tussen Sam Loeffen, Roel de Kleijn, Siem Schippers en Janne Brans. Dit prachtige samenspel had zelfs een doelpunt tot gevolg. De fijnproevers zouden dit "uit het boekje" noemen.

Paparazzi bij Gassel JO7-1/JO7-2

Maar ook op het andere veld was het een plezierig schouwspel. Door vloeiende passes van achteruit, met Boaz Janssen en Joep Boeijen aan het begin van de opbouw, kwam de bal bij de voorwaartsen. Daar stonden Abel Loeffen en Jesse van Dinther om samen door de vijandelijke linies te breken. Dat ging in alle wedstrijden zo goed, dat Gassels trots bij drie van de vier wedstrijden aan het langste eind trok. Maar bovenal stond ook weer bij deze wedstrijden het enthousiasme, sportiviteit en teamwork voorop!