2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - Juliana Mill JO7-3

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en Juliana Mill JO7-3 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 02 december 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Prima afsluiting najaarsreeks
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag stond de laatste wedstrijd van dit jaar op het programma, en wel tegen Juliana Mill JO7-3 op de Oude Kamp. Binnen enkele minuten was het al duidelijk wat het doel van onze kanjers was, winnen met leuk voetbal! Het was al snel 2-0 voor de oranje brigade door doelpunten die ontstonden door goed opjagen van de tegenstander. Juliana JO7-3 kreeg amper kans om adem te halen, of er was al een Gasselnaar die hen op de hielen zat! Onze mannen hadden goed naar hun trainers geluisterd, want door flink te bewegen kreeg de kou geen vat op hen! De ruststand was 7-1, waardoor de onzen een beetje gemakzuchtig werden. Ondanks dat Gassel het eerste doelpunt in de 2e helft maakte, kwamen de blauwen terug tot 8-5. Gelukkig werd deze wake-up call goed opgevat. Gassel ging daarna heerlijk voetballen. De mooiste aanval van vandaag door mooi samenspel via Joep Boeijen, Jesse van Dinther, Abel Loeffen en Roel de Kleijn had helaas geen doelpunt tot gevolg. Gelukkig werd in de daaropvolgende vlotte combinatie tussen Siem Schippers en Ruben van Boekel wel het verdiende doelpunt gemaakt. Uiteindelijk trok onze trots aan het langste eind met een 12-6 overwinning. Er werd echt lekker gespeeld vandaag! Joep, Ruben, Janne, Jesse, Roel, Abel, Siem, Sam en Boaz, allen bedankt voor deze leuke najaarscompetitie! Jullie trainers zijn trots en hebben genoten, vooral van jullie enthousiasme en ook de mooie vooruitgang in het voetbalspel!