2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - SV Milsbeek JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en SV Milsbeek JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke is gespeeld op zaterdag 26 mei 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Opnieuw regen van doelpunten
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag moest de oranje brigade aantreden tegen het Limburgse SV Milsbeek. Onze opponent kwam met twee teams naar het mooie Brabant toe, dus wij moesten onze dame en heren ook splitsen in twee viertallen. Het wordt een beetje een eentonig verhaal, maar ook onder de tropische omstandigheden waren de onzen niet te stoppen. De honger voor goals was maar op één manier te stillen, door doelpunten! En die kregen we in veelvoud te zien. Hun Limburgse leeftijdsgenoten deden hun stinkende best, maar tegen de Gasselse rotsen waren ze niet opgewassen. Het tikkie takkie voetbal zorgde voor mooie combinaties tussen de broeders Abel en Sam Loeffen, maar ook voor heerlijke dribbels van Jesse van Dinther. Joep Boeijen lijkt zich in de defensie als een vis in het water te vinden. Alle vier konden zijn in hun winstpartijen hun doelpunt(en) meepikken. Op het andere veld waren ze ook op dreef. Janne Brans wist het net te raken met een paar afstandskogels. Roel de Klein slalomde enkele malen door de Milsbeekse defensie en Boaz Janssen wist mooie combinaties met Ruben van Boekel op te zetten. Dit konden zij allemaal doen doordat Siem Schippers als slot op de deur fungeerde. Al met al een wat makkelijke ochtend voor Gassels toekomst met drie overwinningen en één gelijkspel. Het totale score van 34 voor en 6 tegen spreekt boekdelen. Mocht je onze talenten nog een keer live aan het werk willen zien dit seizoen, dat kan zaterdag nog op "de Oude Kamp"!