2017-2018

Gassel JO7-1/JO7-2 - V.V. Achates JO7-3

Op deze pagina vindt u het verslag van de wedstrijdjes tussen Gassel JO7-1/JO7-2 en V.V. Achates JO7-3 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 02 juni 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Topseizoen in stijl afgesloten
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag stond de laatste wedstrijd van het debuutseizoen van onze jongste competitievoetballers op het programma. De tegenstander kwam wederom uit Limburg, nu was het V.V. Achates. Voor deze gelegenheid hadden ze extra spelers geregeld, zodat we onze kinderen zoveel mogelijk konden laten voetballen. Van te voren was afgesproken om dit topseizoen af te sluiten met een wedstrijd waarin plezier de boventoon moest zijn. En zo geschiede. De teams van Gassel en Achates waren zeer gewaagd aan elkaar. Ze wilden beide niet verliezen. Op het ene veld leek Gassel aan het langste eind te trekken. Ze waren net een tikkeltje beter bij de les dan de Limburgers. Sam Loeffen was als een ouderwetse stofzuiger aan het bikkelen, Jesse van Dinther probeerde met snelle acties uit te breken. Boaz Janssen was voorin om de aanvallen af te ronden en Joep Boeijen stond te verdedigen als een huis. Na een voorsprong van 5-3 dachten de onzen dat ze er waren. Niets bleek minder waar. De opponent dacht daar namelijk anders over. Zij wisten met 2 doelpunten in de laatste minuut de score gelijk te trekken.

Laatste wedstrijd Gassel JO7-1

Op het andere veld ging het net andersom. Die wedstrijd leek af te stevenen op een gelijk spel. Ruben van Boekel speelde als schakel tussen verdediging en aanval, waar Abel Loeffen en Siem Schippers waren om de aanvallen af te ronden. Janne Brans en Mathijs Hendriks fungeerden als slot op de deur. Door dit samenspel wisten zij net voor tijd de winnende binnen te tikken! Al met al toch weer een positieve balans op de weegschaal met twee overwinningen, één gelijkspel en één verlies. Maar vooral veel strijd en spelvreugde! Heren en dame, de leiding wil jullie bedanken voor dit topseizoen! Ook jullie cadeau valt goed 'in goed in de smaak'!