2017-2018

JVC Cuijk JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen JVC Cuijk JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 11 november 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Koude maar leerzame ochtend
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen het Kuukse JVC op het programma. Gezien het vertoonde spel van vorige week, hadden we alle reden om optimistisch naar Cuijk af te reizen. Het werden wedstrijden met vele gezichten. We hadden te maken met een sterke tegenstander. De onzen moesten alle zeilen bijzetten om de Cuijkse boys bij te benen. Hierbij kwam dat de waterkou het altijd aanwezige enthousiasme bij sommige spelers een beetje temperde. Toch konden we vele momenten zeker ook genieten van de oranjehemden. Door bijvoorbeeld tackles van Sam Loeffen en het hartstochelijk verdedigende werk van Joep Boeijen en Siem Schippers, konden Jesse van Dinther en Janne Brans met regelmaat naar voren dribbelen. Hierin werd dan vaak de combinatie met Roel de Kleijn en Rubin van Boekel gezocht. Abel Loeffen stond vaak klaar om de aanval te versterken of een tegenstoot te neutraliseren. We moesten JVC echter terecht als meerdere erkennen. Zij wonnen drie en wij één van de wedstrijdjes alvorens onze heren en dame konden genieten van een welverdiende warme douche. Al met al kunnen we zeggen dat deze sportieve maar koude ochtend uiterst leerzaam was. En het belangrijkste is dat de kinderen er plezier in hadden!