2017-2018

RKOSV Achates JO7-3 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen RKOSV Achates JO7-3 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 25 november 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Ondanks de kou prima samenspel
  |  Auteur: Roland en Sander (trainers/leiders Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Deze zaterdag mochten de jongste telgen van VV Gassel in Ottersum tegen 3 teams van RKOSV Achates aantreden. Daar het een eindje rijden is naar Ottersum waren we vroeg op pad. Ondanks de kou was er volop energie en enthousiasme toen onze kanjers de wei in gingen. De 1e korte wedstrijd van 12 minuten was het begin even aftasten maar het was de oranje brigade die de score opende via een mooie combinatie tussen Roel de Kleijn, Janne Brans en Jesse van Dinther. Hierna werd de tegenstander wederom vastgezet en werd er doorgepakt om via een afstandsschot van Abel Loeffen. Die klap kwam de tegenstander niet meer te boven, de spaarzame uitvallen werden kundig geneutraliseerd door Siem schippers die een stevig slot op de deur was gedurende de ochtend. De wedstrijd werd definitief beslist door sterk doorzetten van Ruben van Boekel gevolgd door een pijlsnelle dribbel en wederom een bal tussen de palen. Al met al waren onze oranje jongens en meisje de bovenliggende partij in de volgende twee wedstrijdjes, maar vooral hartverwarmend in deze winterse omstandigheden was het samenspel en voetbal plezier. We mogen wederom trots op ze zijn!