2017-2018

SCV '58 JO7-1 - Gassel JO7-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de vriendschappelijke wedstrijd tussen SCV '58 JO7-1 en Gassel JO7-1 uit het seizoen 2017-2018 welke is gespeeld op zaterdag 16 juni 2017. De uitslag van dit duel was 1-4.

Gassel JO7-1 wint van gemeentegenoot
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Afgelopen zaterdag waren wij uitgenodigd voor een vriendschappelijke wedstrijd in Velp tegen SCV JO7-1. Deze wedstrijd werd gespeeld tijdens de pauze van het Velpse 5 tegen 5 toernooi. Het zou een duel van 25 minuten worden, gespeeld tussen de 7-tallen. Op deze gemeentelijke derby werd gespeeld onder grote publieke belangstelling. Het publiek werd ook op haar wenken bediend. Van meet af aan gingen beide teams vol voor de overwinning. Ondanks dat het spel op en neer golfde, was het Jesse van Dinther die de score voor Gassel opende. Velp probeerde de druk wat op te voeren, maar Janne Brans wist de tegenstoten vakkundig onschadelijk te maken. Door op het middenveld de bal te veroveren, kon Roel de Klein de bal bij Jesse krijgen. Die dacht geen seconde na en kon zo voor de 0-2 tekenen.

Groepsfoto na SCV '58 JO7-1 - Gassel JO7-1

Gassel had wat overwicht en wilde die in de stand nog wat meer tot uiting laten komen. Door een mooi combinatie tussen Sam Loeffen en Ruben van Boekel, kon Ruben voor de 0-3 zorgen. Velp liet het hierbij niet zitten en wilde minimaal de verdiende eretreffer maken. En die kwam er ook. 1-3. Toch wilde onze oranje-hemden graag het laatste woord. Na een één-tweetje tussen Abel Loeffen en Siem Schippers kon Abel de bal op Jesse spelen. Die scoorde Gassels vierde doelpunt van deze middag en bepaalde daarmee de eindstand op 1-4 in Gassels voordeel in dit sportieve duel. Onze heren en dame kunnen terugkijken op een geslaagde middag met een leuke wedstrijd!