2017-2018

SIOL JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen SIOL JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 12 mei 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Gassel JO7 scoort er flink op los
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vandaag moesten onze talenten aantreden op het Katwijkse kunstgras van SIOL. Toen we daar aankwamen kregen we een tegenvaller te verduren. De tegenstander had maar vier kinderen en hadden niet even de moeite genomen om ons daarover in te lichten, ondanks ze met twee 4-tallen in de competitie staan ingedeeld. Zodoende konden we niet al onze negen kids een volledige wedstrijd laten voetballen. We besloten daarom het team te splitsen. Één team mocht voor de rust tegen SIOL JO7-1 spelen, het andere erna. Het tweede team mocht lekker een partijtje gaan doen. Door de tegenvaller waren de Gasselse oranjehemden getergd. Onder aanvoering van Sam Loeffen en Jesse van Dinther gingen ze van meet af aan op zoek naar doelpunten, veel doelpunten. Abel Loeffen en Siem Schippers completeerde het kwartet. Zij gingen ook lekker mee in het spel, alle vier mochten ze minimaal één doelpunt maken in de doelpuntrijke overwinning. In de tweede helft gingen de onzen verder waar hun teammaten gebleven waren. Boaz Janssen had het op zijn heupen en Ruben van Boekel swingde door de Katwijkse defensie. Soms zijn ballen op de paal of lat mooier dan doelpunten, getuige een kiezelhard schot van Roel de Klein op de paal. De dame in ons gezelschap, Janne Brans liet zich ook niet onbetuigd, zij was overal te vinden. Mathijs Hendriks deed het als mini-F speler moedig mee in zowel de eerste als tweede partij. Gassel JO7-1 verliet het sportpark van SIOL met een eclatante 25-4 overwinning. Ondanks het wat te makkelijk ging, hebben ze toch allemaal genoten van het spelletje!