2017-2018

SIOL JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen SIOL JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 28 oktober 2017. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Dubbele cijfers voor Gassel JO7
  |  Auteur: Sander Schippers (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Wederom mochten de jongens en meisjes aantreden voor een uitwedstrijd. Dit keer naar SIOL in Katwijk, het was nog donker toen we bij elkaar kwamen. De Gasselse dame en heren hadden er zo'n zin in, dat ze voor vertrek nog even een rondje gingen warmlopen op de parkeerplaats van "de Oude Kamp". Na aankomst in Katwijk en het omkleden gingen onze jonge helden het kunstgras veld op. De kids werden wederom opgedeeld in twee groepjes. Op het ene veld werd vanuit solide verdedigingswerk van Roel de Kleijn en Sam Loeffen diverse aanvallen opgezet welke door Abel Loeffen en de rappe spits Janne Brans meerdere malen tot doelpunt werden gepromoveerd. Op een zeker moment werd de tegenstander zelfs verrast door een vlammend schot van Abel Loeffen van ruim 20(!) meter afstand. Op het andere veld was er veelvuldig sprake van vloeiende combinaties tussen de mannen. Het verdigende blok met Siem Schippers en Joep Boeijen stond als een huis, Jesse van Dinther en Ruben van Boekel maakten het de Katwijkse verdediging zeer moeilijk. Ook hier bleek onze Gasselse trots een flink maatje te groot voor SIOL. In beiden partijen werden de dubbele cijfers gehaald door de onzen en op momenten erg goed (samen) gespeeld. Het lijkt erop dat alle trainingsarbeid zijn vruchten afwerpt. Maar bovenal hadden de jongens en meisje er zichtbaar veel plezier in! Volgende week gaan we weer verder met een thuiswedstrijd tegen Hapse Boys! U bent van harte welkom!