2017-2018

SJO Vianen Vooruit/HBV JO7-3 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen SJO Vianen Vooruit/HBV JO7-3 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 19 mei 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Gassel JO7-1 scoort er weer op los
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Op deze druilerige ochtend togen we naar Vianen om tegen een combi JO7-3 van Vianen Vooruit en onze Beerse buren van HBV te spelen. Helaas spelen zij de competitie maar met één team, waardoor wij enkele spelers rust 'moesten' gunnen. Aldaar besloten we in onderling overleg om 6 tegen 6 te gaan spelen, zodat elke speler zoveel mogelijk kan spelen. VV Gassel maakte vanaf meet af aan duidelijk dat er voor de tegenstanders vandaag niets te halen viel. De eerste treffer lag er binnen een paar seconde al in. Ondanks dat het wat drukker dan gebruikelijk was op het veld, liep de scoringsdrift door. Veel goals kwamen uit individuele acties voort, maar ook een paar uit prima teamsspel. Ruben van Boekel kon op een gegeven moment de bal veroveren en strak langs de lijn door tikken op Jesse van Dinther. Die verzorgde op zijn beurt een strakke voorzet, waar Abel Loeffen wel raad mee wist. Doordat Roel de Kleijn en Joep Boeijen hun verdedigende taken zeer serieus namen, zorgden zij ervoor dat hun teamgenoten daarvan optimaal konden profiteren. Zo stelde Janne Brans Siem Schippers in staat zijn doelpuntje mee te pikken. Al met al konden onze heren en dame met een goed gevoel op de wedstrijd terug kijken. De 19-2 overwinning gaf wel aan dat het soms wat makkelijk ging. Maar ze hadden er gelukkig veel schik in en opereerde als een hecht team!