2017-2018

Vitesse '08 JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen Vitesse '08 JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 05 mei 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Dikke voldoende voor Gassel JO7
  |  Auteur: Sander Schippers (trainer/leider Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Deze week mocht de JO7 uit Gassel aantreden tegen Vitesse '08 uit Gennep in een uitwedstrijd. Het was prachtig weer en we hadden genoeg tijd om even de bal rond te spelen voor begin van de wedstrijd. Zoals gebruikelijk speelden we 2 x 20 minuten in twee teams. In de eerste wedstrijd werd goed partij geboden aan een sterke tegenstander. Onze oranje brigade vloog over het veld en er werd over en weer gescoord. Op momenten was er mooi combinatievoetbal door Janne Brans, Abel Loeffen en Ruben van Boekel. Ook waren er stevige duels waarin Siem schippers en Mathijs Hendriks hun mannetje stonden. Na een ongelukkige goal werd er vanwege hands op de doellijn (we spelen zonder keeper) een penalty knap benut door Janne Brans. Hierdoor werd er een gelijkspel uit het vuur gesleept.

In de andere wedstrijd waren onze jongens met name in de laatste pot op dreef. Er werd lustig op los gescoord door Roel de Kleijn en Jesse van Dinther. Op het middenveld fungeerde Sam Loeffen als stofzuiger en was een onneembare horde voor de tegenstander. Achterin was Joep Boeijen een extra slot op de deur. Naast ook hier mooie combinaties was met name het teamwork opvallend. Al met al een dikke voldoende voor onze jongens en meisje. Volgende week gaan we weer verder.