2017-2018

V.V. Achates JO7-1/JO7-2 - Gassel JO7-1/JO7-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijdjes tussen V.V. Achates JO7-1/JO7-2 en Gassel JO7-1/JO7-2 uit het seizoen 2017-2018 welke zijn gespeeld op zaterdag 24 maart 2018. Van de wedstrijden van de JO7 worden officieel geen uitslagen en standen bijgehouden.

Ouderwets genieten van Gassel JO7
  |  Auteur: Roland en Sander (trainers/leiders Gassel JO7-1/JO7-2)  |

Vanochtend mochten onze jonge mennekes en jongedame aantreden voor een wedstrijd tegen V.V. Achates in Ottersum. Aan het energieke gedrag voor de wedstrijd leek het dat het team er veel zin in had om na een week rust door toedoen van de weergoden eindelijk weer de wei in te gaan. We deelden onze talenten op in twee groepjes. De tegenstander van team 1 bood goed partij en kwam op voorsprong. Maar VV Gassel liet het daarbij niet zitten en via een mooi afstandsschot van Abel Loeffen kwamen ze terug in de wedstrijd. Achterin zat er een stevig slot op de verdediging door Sam Loeffen en Ruben van Boekel. Op momenten waren er mooie combinaties die effectief werden afgerond. Boaz Janssen pikte zijn goaltje mee waarbij Siem Schippers de aangever was. Al met al een degelijke pot met goals aan beiden kanten.

Op het andere veldje liet team 2 littekens na in het Limburgse zelfvertrouwen. Ze waren gebrand op een goed resultaat en hongerig voor de goal. Maar vooral, het plezier droop ervan af! Joep Boeijen opende snel de score met zijn allereerste doelpunt. Dit was het begin van een heerlijke voetbalshow van de oranje brigade. De duels werden niet geschuwd en mooie dribbels werden afgewisseld met goed combinatiespel. Janne Brans verdubbelde de score na een combinatie met Jesse van Dinther, die op zijn beurt de volgende goal voor zijn rekening nam na een fijne dribbel. Onze breker op het middenveld, Roel de Kleijn, kon natuurlijk niet achterblijven en kwam ook in de statistieken als doelpuntenmaker. Kortom, iedereen had een mooie bijdrage in het spel en de ruime scores! Op deze heerlijke zonnige zaterdag was het ouderwets genieten! Na een paar leuke potjes met een score van 2 gewonnen en 2 verloren wedstrijden (maar een fors beter doelsaldo!) reden we tevreden terug naar de "goede" kant van de Maas!