2018-2019

Constantia JO12-1 - Gassel JO12-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Constantia JO12-1 en Gassel JO12-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 17 november 2018. De uitslag van dit duel was 6-0.

Geflatteerde uitnederlaag
  |  Auteur: Jos Thijssen (trainer/leider Gassel JO12-1)  |

Gassel JO12-1 moest vandaag aantreden in Wanroij tegen Constantia JO12-1, waartegen het in de beker nog een forse nederlaag van 11-1 had geleden. Dit keer liet Gassel zich niet van de mat spelen, maar verliet het veld toch met een 6-0 nederlaag. Deze uitslag was wel erg geflatteerd want gezien het spel en de vele kansen had het ook 4-3 of 5-5 kunnen zijn. Na tien minuten spelen keek Gassel JO12-1 tegen een 1-0 achterstand aan. Een schot kon in eerste instantie nog door keeper Jur van der Heijden worden gekeerd maar in de rebound was hij kansloos. Gassel had daarna kans op de 1-1, maar had pech dat de bal op het laatste moment nog voor de doellijn kon worden weggehaald. Even later scoorde Constantia weer bij een uitval 2-0. In het tweede gedeelte van de eerte helft bleef Gassel JO12-1 goed voetballen en de aanval zoeken, kreeg het kansen maar de doelpunten vielen op wat ongelukkige wijze aan de andere kant van het veld waardoor de ruststand van 4-0 op het bord stond. In de tweede helft pakte Gassel de draad weer op en creëerde met prima voetbal een aantal goede kansen maar de bal wilde er maar niet in. Bij een van de counters van Constantia belandde de bal via een eigen doelpunt wederom in het Gasselse doel, erg sneu want Gassel JO12-1 had in dit gedeelte van de wedstrijd echt de meeste kansen. Gassel bleef doorgaan op jacht naar doelpunten, schoten van Tygo van Deventer, Tjeu Josemanders misten net het doel. Het was Constantia dat wederom via een counter effectiever was en nog eenmaal scoorde 6-0.