2018-2019

Gassel 4 - Juliana Mill 4

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel 4 en Juliana Mill 4 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op donderdag 30 mei 2019. De uitslag van deze wedstrijd was 5-1.

Ruime en verdiende inhaaloverwinning
  |  Auteur: Thijs van Haren (verzorger Gassel 4)  |

Doordeweeks inhalen lijkt voor Gassel 4 niet de ideale combi. Vijf minuten voor rust maakte Juliana Mill 4 de 0-1. De spits leek een stier die de rode lap bij de Gasselse goalie zag en was niet meer te houden! Alles en iedereen vloog hij voorbij. Direct na rust komt Gassel 4 op 1-1! De thee heeft het elftal goed gedaan dus nu vol aan de bak om de drie punten binnen te halen! Na een verre uittrap van doelman Remco van der Heijden kwam de bal bij Jarno Oppers terecht. Laatstgenoemde maakte een dubbele flikflak en schoot de bal snoeihard tegen de kruising, de uiteengespatte bal kwam weer in de zestien terecht en deze werdt uiteindelijk door Roel van Thiel binnen getikt! In de 61e minuut werd het 2-1! Een aanval vanaf de middenlijn opgebouwd door Kenny Borgers. Vanaf de rechter cornervlag speelt hij met een tikkie takkie manoeuvre de Millse verdediger het bos in en gooit de bal in de zestien. Daar kopte Riny van der Venne net onder de bal door, maar daar is dan toch Jarno Oppers die al lang op zijn goal bij het 4e heeft gewacht! Met een verwoestende uithaal schiet hij de bal in de linker kruising!

In de 73e minuut werd het 3-1! Rik van Uhm bouwde vanaf de eigen helft een prachtige aanval op. Halverwege werd hij in de weg gezeten door de sterke Millse verdediging maar hij hing de sluwe vos uit en kwam er met een hele goochelshow prachtig doorheen! Uiteindelijk kon door zijn prachtige voorbereiding de bal worden meegenomen door Hans van Haren die met een prachtig stiftje de bal over de keeper wipte! De gasselse doelpuntenmachine draait inmiddels op volle toeren en in de 82e minuut viel de 4-1! Hoe hij het deed snapt nog steeds niemand, maar waarschijnlijk had Kenny Borgers de keukentrap in zijn sokken verstopt, hij wist namelijk een kopduel te winnen van de ruim 1 meter 90 zijnde Millse middenvelder! Hij kopte de bal door richting het strafschopgebied en daar wist Daan Arts wel raad mee. Hij omspeelde met een prachtige achterwaartse draai de keeper en tekende voor de 4-1. Twee minuten voor tijd werd het ook nog 5-1. Prachtig uitgevoerde aanval leverde de nodige fotomomenten op voor de aanwezige toeschouwers! Deze goal werd werkelijk opgebouwd vanaf de keeper en werd daarna van links naar rechts over het veld gespeeld en door werkelijk iedere Gasselse speler aangeraakt! Uiteindelijk was het Sjors Cuppen die het eindstation was en de bal gruwelijk hard in de rechtste kruising schoot! Al met al een dik verdiende overwinning voor Gassel 4. Grote dank ook vooral voor de extra aanvulling vanuit de andere teams!