2018-2019

Gassel JO12-1 - Handel JO12-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO12-1 en Handel JO12-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 27 oktober 2018. De uitslag van deze wedstrijd was 1-2.

Nipte thuisnederlaag Gassel JO12-1
  |  Auteur: Jos Thijssen (leider Gassel JO12-1)  |

Na wat omzettingen in de opstelling heeft Gassel JO12-1 zich enigszins goed herpakt van de grote nederlaag van vorige week. Door een juiste inzet en fanatisme heeft het vandaag goed voetbal laten zien. Beide teams creëerden aardige mogelijkheden, maar het was Gassel dat op voorsprong kwam. Na een goede aanval was het uiteindelijk Sil Verhallen die de bal na diverse schoten op de keeper als laatste wist binnen te schieten 1-0. Even later kreeg Gassel de mogelijkheid de voorsprong verder uit te bouwen maar Gijs Thijssen schoot de toegekende penalty op de paal. Daarna viel de volgende goal aan de andere kant van het veld. Een afgeslagen bal werd door een speler van Handel JO12-1 hoog de lucht in geschoten en via het hoofd van een medespeler viel de bal ietwat gelukkig in het doel van Gassel en dus 1-1. Kort daarna was het wederom Handel dat scoorde. Een intrap via de zijkant werd in een keer voor het Gasselse doel gespeeld en de bal belandde zomaar via een been van een tegenspeler in het doel 1-2. In de tweede helft golfde het spel op en neer en kregen beide teams kansen om te scoren. Jur van der Heijden voorkwam diverse keren met knappe reddingen een grotere achterstand. Ook Gassel JO12-1 kreeg vooral aan het einde van de wedstrijd goede kansen op de gelijkmaker, maar het zat niet mee en de bal wilde er maar niet in. Het werd dus een nipte nederlaag waarbij het een gelijkspel zeker verdiende.