2018-2019

Gassel JO12-1 - Volkel JO12-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO12-1 en Volkel JO12-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 09 februari 2019. De uitslag van deze wedstrijd was 3-4.

Zure thuisnederlaag Gassel JO12-1
  |  Auteur: Jos Thijssen (leider Gassel JO12-1)  |

Gassel JO12-1 moest het in de 1e wedstrijd thuis opnemen tegen Volkel JO12-1. Het begin van de wedstrijd was voortvarend, na enkele minuten wist Tygo van Deventer de bal te onderscheppen op het middenveld en kon al dribbelend op de keeper afgaan, waarna hij de bal al punterend binnenschoot 1-0. Even later kopte hij bij een hoekschop de bal netjes in de hoek en was het 2-0. Gassel JO12-1 breidde haar voorsprong even later zelfs uit naar 3-0 door Jasper van Acht die een vrije trap hoog bij de tweede paal binnenschoot. Na de break in de eerste helft nam Volkel het heft meer en meer in de hand. Het creeerde volop kansen en Gassel JO12-1 moest alle zeilen bijzetten. Bij een klutsbal voor het gasselse doel kwam de bal voor de voeten van een speler van Volkel JO12-1 die feilloos binnenschoot 3-1, dit was tevens de ruststand.

Na de rust kreeg Gassel JO12-1 het alsmaar moeilijker. Volkel JO12-1 kreeg volop kansen, maar Gassel had verschillende keren toch wel het geluk aan haar zijde dat de bal er niet in ging. Tussendoor kreeg Gassel ook nog wel wat kansjes. Bij een corner had Gassel ietwat pech en de daaruitvolgende snelle counter werd door Volkel goed uitgespeeld en betekende de aansluitingstreffer 3-2. Een minuut voor de break in de tweede helft wist Volkel nogmaals te scoren via een klutsbal 3-3. In het laatste gedeelte van de wedstrijd kreeg Volkel kansen, maar Gassel nam het initiatief toch weer even over en had pech bij een aantal goede kansen. Na een gemiste kans van Gassel brak Volkel weer eens snel uit en rondde dit fraai af door de bal in de verre hoek, onhoudbaar voor de Gasselse doelman, binnen te schieten 3-4. Gassel JO12-1 kreeg nog één kans op de gelijkmaker, maar deze ging helaas mis.