2018-2019

Gassel JO8-1 - Olympia '18 JO8-3

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO8-1 en Olympia '18 JO8-3 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 10 november 2018. De uitslag van dit duel was 16-1.

Weer monsterzege Gassel JO8-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen Boxmeer op het programma. De kinderen kwamen allemaal gekamd en geschoren aan, want vandaag mochten ze op de foto met de sponsor, Janssen BML te Schaijk. Nadat ze allemaal in de spotlights hadden gestaan, kiekjes met Harrie Willems mochten natuurlijk ook niet ontbreken, begon de wedstrijd. Dat er voor onze gasten vandaag weinig te halen viel, was in enkele minuten al duidelijk. Zoals de laatste weken gebruikelijk is, begon de scoringsmachine op volle toeren te draaien. Het was Ruben van Boekel die in de tweede minuut de score opende, waarna Abel Loeffen en Jesse van Dinther van mening waren dat zij de opeenvolgende minuten niet achter mochten blijven. Dit betekende een 3-0 tussenstand na 4 minuten. De oranjehemden bleven doorgaan en kwamen amper in de problemen. Het nu al legendarische duo Joud en Joep (Joud Alhalabi en Joep Boeijen) zorgde dat er nog geen muisje door de defensie kwam. Doordat Jesse en Abel doeltreffend bleven, werd de rust met een 8-0 voorsprong bereikt.

Gassel JO8-1 met sponsor

Het ging de onze allemaal wat (te) makkelijk af, waardoor het door onoplettendheid direct na rust 8-1 werd. Dit lieten de onzen niet over hun kant gaan. Roel de Kleijn had voor rust als keeper weinig te doen gehad dus was hij nog uitgerust. En daar kwam Olympia achter! In een tijdsbestek van 1 à 2 minuten scoorde Roel 3 doelpunten door de bal constant op dezelfde manier te veroveren en af te ronden. Keeper Tijl Schippers hoefde verder maar 2 keer met succes reddend op te treden. Abel en Jesse wisten de score nog op te voeren tot 16-1, waardoor wederom een monsterscore werd bereikt door onze talenten. Vandaag al met al een hele makkelijke overwinning geboekt die nog hoger uit had kunnen vallen. Gaan onze jongens en dame deze najaarscompetitie met een 100% score afsluiten? Komt dat zien!

Achterste rij op de foto: Harrie Willems , Roland van Dinther, Sander Schippers en Wilfred Janssen (sponsor)
Middelste rij op de foto: Janne Brans, Abel Loeffen, Joep Boeijen en Jesse van Dinther
Voorste rij op de foto: Roel de Kleijn, Tijl Schippers, Ruben van Boekel en Joud Alhalabi
Op de foto ontbreekt Siem Schippers