2018-2019

Gassel JO8-1 - SES JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de bekerwedstrijd tussen Gassel JO8-1 en SES JO8-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 15 september 2018. De uitslag van dit duel was 6-6.

Gassel JO8-1 naar 2e bekerronde
  |  Auteur: Sander Schippers (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Vandaag mochten onze jongens en meisje aantreden tegen de JO8 van SES uit Langenboom. Na een korte warming-up had Gassel in het eerste deel van de wedstrijd het betere van het spel echter zonder kansen te creëren. Toch lukte het Roel de Kleijn na een mooie combinatie om de bal tegen de touwen te werken. Achterin was er degelijk verdedigend werk van Janne Brans en Abel Loeffen. Helaas kon het team niet voorkomen dat SES tegen scoorde en zelfs op voorsprong kwam na een spaarzame aanval. Gelukkig wist Gassel nog voor rust gelijk te maken door een mooie dribbel van Roel. Na de rust kwam Gassel wederom sterk voor de dag en nam het een voorsprong door doelpunten van Jesse van Dinther. Op het middenveld werden stevige duels uitgevochten door Siem schippers en Joep Boeijen en werd de aanvoer naar de voorhoede kundig verzorgd door Ruben van Boekel. De wedstrijd ging gelijk op en weer kwam SES terug en op voorsprong. Door een slot offensief van Gassel werd er een punt gewonnen doordat na een voorzet van Jesse van Dinther de bal door Tijl Schippers kundig in het doel werd gewerkt. Einduitslag 6-6 en door naar de volgende ronde in de beker. Al met al een leuke/spannende pot. Volgende week verder.