2018-2019

Gassel JO8-1 - Volharding JO8-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO8-1 en Volharding JO8-2 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 23 februari 2019. De uitslag van dit duel was 20-1.

Opnieuw monsterzege Gassel JO8-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Vandaag mochten we op onze eigen Oude Kamp aantreden tegen het Vierlingsbeekse Volharding. De wedstrijd was nog maar amper twee minuten bezig, of Jesse van Dinther had zijn eerste hattrick deze middag al te pakken, 3-0. Dit beloofde wat! Goalgetter Abel Loeffen kon natuurlijk niet achterblijven en tilde de stand naar 5-0 in het voordeel van de oranje brigade. Eén van de weinige keren dat onze gasten gevaarlijk konden zijn, stuitten zij op keeper Siem Schippers. Gassel verhoogde de score naar 8-0, waarmee de rust bereikt werd. Enkele van deze doelpunten kwamen tot stand door prachtig samenspel met mooie steekpasses van Janne Brans en Ruben van Boekel. Achterin hield met name Joep Boeijen de rijen gesloten. De tweede helft was wederom éénrichtingsverkeer. Gassel viel aan, Volharding stond met de rug tegen de muur. Na kansjes voor Roel de Kleijn en Siem, was het Janne die in de tweede helft de ban brak. Abel en Jesse zorgde ervoor dat het aantal doelpunten voor Gassel richting de 15 ging. Ondertussen had Volharding hun eretreffer gemaakt. Na een paar mooie saves, moest keeper Tijl Schippers alsnog een onhoudbaar schot laten gaan. Uiteindelijk liet Volharding de wedstrijd lopen. De wedstrijd eindigde zoals die begon. Bij een 17-1 voorsprong kon Jesse nog een hattrick scoren, 20-1. Ondanks promotie lijkt het weer (te) makkelijk te gaan. Daarbij dient ook gezegd te worden dat er vandaag goed samen gespeeld en hard gewerkt werd. Op naar de volgende pot, na de carnaval!