2018-2019

GVV '57 4 - Gassel 4

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen GVV '57 4 en Gassel 4 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zondag 02 juni 2019. De uitslag van deze wedstrijd was 0-3.

Gassel 4 sluit af met uitzege op kampioen
  |  Auteur: Thijs van Haren (verzorger Gassel 4)  |

Na de succesvolle inhaalwedstrijd afgelopen donderdag stond vandaag dan eindelijk de laatste wedstrijd op het programma. Helaas had de Graaf hun succesvolle reeks kunnen voortzetten en zo werden ze afgelopen donderdag dan ook kampioen. Gefeliciteerd namens Ut viert! Afijn nu terug naar de realiteit. De verslaggever had het niet makkelijk de afgelopen dagen: zo kreeg hij verschillende dreigtelefoontjes en brieven nadat diverse spelers werden genoemd met hun gemiste kansen of hun mindere handelingen. Blijkbaar had ze dit erg geraakt want het werd een wedstrijd waar je trots op kunt zijn! Het kampioenschap zat blijkbaar nog in het bloed bij de Gravenaren want al na drie minuten stond het 0-1! De man die donderdag nog onder de bal doorkopte wist nu met een prachtige trap vanaf een meter of dertig over de keeper strak in de rechter kruising te schieten! 0-1 Riny van der Venne. Na twee drinkpauzes kon het vierde elftal met een mooie 0-1 tussenstand de kleedkamer en de koude kraan op gaan zoeken.

Na een klein kwartiertje afkoelen moesten de strijders weer aan de bak. Direct was Grave dichtbij de aansluitingstreffer maar door goed ingrijpen tikte doelman Kevin Siroen de bal knap uit de kruising! In de 62e minuut is het opnieuw raak voor Gassel! Het was Kenny Borgers die een corner ineens in de goal draaide. Na navraag was het toch een "bewussie" en geen mislukte voorzet. Kenny kennende kunnen we dit gewoon aannemen en deze goal als een hele fijne beschouwen. Inmiddels is de pijp al aardig leeg bij menig speler maar de scheidsrechter van dienst in onverbiddelijk: gewoon 90 minuten is de boodschap. Kreunend en steunend proberen de mannen van Ut Viert er nog een laatste aanval uit te halen en met succes! In de 87e minuut is de 0-3 een feit. Peter (die van alleen de zon is heter) liep zijn laatste bij elkaar geraapte longinhoud vanaf de middenlijn leeg tot aan de rand zesrien waar hij slim de bal over de Graafsche goalie wipte. Snel hierna was het gedaan en kon Gassel 4 hun laatste 3 punten bijschrijven. Door ook deze laatste wedstrijd te winnen kan Ut viert de competitie afsluiten met een knappe derde plaats. Gezien al het blessureleed dit seizoen is dit een knappe prestatie. Hopelijk is volgend seizoen alles weer fit, gerepareerd en hersteld!

Nu nog tussendoor een datum plannen om het dikverdiende fustje van de Graaf eerder dit seizoen beloofd aan ons soldaat te maken! Deze is vandaag netjes meegeven en dus zijn de mannen van GVV hun afspraak netjes nagekomen. Chapeau!

Gassel 4 heeft fustje verdiend