2018-2019

Hapse Boys JO8-1 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Hapse Boys JO8-1 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 25 mei 2019. De uitslag van dit duel was 2-19.

Kampioen na monsterzege
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen de boys uit Haps op het programma. Dit was niet zomaar een wedstrijd, als we deze zouden winnen zouden we alle wedstrijden zonder puntverlies eindigen. Kampioen zijn dus! En kort gezegd, zo geschiede! De wedstrijd eindigde in een 2-19 overwinning voor onze Kampioenen!! Er werd ook gespeeld als een ware kampioen, waarbij bijna iedereen een doelpunt maakte. Een indrukwekkend aantal punten van 30 in 10 wedstrijden en een geweldig doelsaldo van 139 voor en 24 tegen is de eindscore, een kampioen waardig! En wat groot aantal supporters uit/voor Gassel zeg, zeer indrukwekkend!! Onze dank daarvoor is zeker op zijn plaats.

Gassel JO8-1 op de platte kar!

We kunnen er een mooi verslag over maken maar een reactie van onze Kampioenen is veel leuker:
Ruben van Boekel: leuk seizoen, we hebben heel goed gespeeld!
Janne Brans: het leukste van de hele competitie was het kampioenschap, vooral de rondrit door Gassel op de kar, en "Dat we steeds beter werden en alle wedstrijden wonnen".
Joep Boeijen: Leuk! De mooiste dag van heel mijn leven!
Tijl en Siem Schippers: hele leuke dag vooral toen we de leiders hadden nat gespoten met kinder champagne!
Roel de Kleijn: een super wedstrijd met veel publiek die allemaal voor ons kwamen. En daarna feesten op de kar.
Jesse van Dinther: in één woord, superleuk! Wat een topdag!
Abel Loeffen: het kampioenschap was leuk, de rondrit was leuk en de champagne op het veld was ook leuk! Al zin in volgend jaar!

Kampioensshirt Gassel JO8-1

Een topseizoen afgesloten met een hele goede wedstrijd en titel! Gassel JO8-1, de leiding wil ook nog wat woorden tot jullie richten: wij zijn erg trots om jullie te hebben mogen begeleiden en op wat jullie hebben laten zien. Trek deze lijn door en er kunnen mooie dingen gebeuren! Geniet ervan!