2018-2019

Juliana Mill JO8-2 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Juliana Mill JO8-2 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 22 september 2018. De uitslag van dit duel was 1-18.

Weer monsterzege van Gassel JO8-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Vanochtend ging de wekker vroeg af bij de leden van onze JO8 om hun eerste competitiewedstrijd in Mill te spelen. Na de succesvolle bekercampagne hadden onze mannen en dame er veel zin in. Niet in de laatste plaats omdat ze splinternieuwe shirts kregen, gesponsord door Janssen BML uit Schaijk. Ondanks dat het in het begin wat stroef liep, werden de Millenaren een gewilde prooi voor de oranjehemden. De onzen zetten vol druk en wisten de persoonlijke duels te winnen. Dit resulteerde na enkele minuten in de 0-1 door Jesse van Dinther. Vlot daarna verdubbelde Tijl Schippers de marge. De tegenstander was onder de indruk, want pardoes maakten ze er zelf 0-3 van. Gassel liep door doelpunten van onder andere Abel Loeffen en Janne Brans vlot uit naar 0-6. De sterk keepende Siem Schippers moest één keer vissen, wat later zou blijken het ere-doelpunt voor onze opponent betekende. De rust werd uiteindelijk bereikt met een 1-7 tussenstand. Na rust werd het een eenzijdige wedstrijd. De Gasselnaren waren niet te houden en blauwhemden stonden het toe. Zo zeer zelfs dat onze talenten via doelpunten van Ruben van Boekel, Jesse en Janne uit liepen naar liefst 1-17. Het slotakkoord was voor Roel de Kleijn de 1-18 voor zijn rekening nam. Al met al een wat te makkelijke wedstrijd. Maar dit kwam zeker ook door de strijdlust, teamgeest en het talent van onze trots!