2018-2019

Odiliapeel JO8-1 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Odiliapeel JO8-1 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 24 november 2018. De uitslag van dit duel was 1-16.

Weer monsterzege Gassel JO8-1
  |  Auteur: Sander Schippers (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Deze ochtend hadden we weer een uitwedstrijd dit keer tegen de JO8-1 van Odiliapeel. Het begin van de wedstrijd was voor onze oranje brigade. Er werd gegroepeerd gespeeld met aandacht voor de organisatie in de verdediging. Na een mooie combinatie wist Abel Loeffen als eerste het net te vinden. Daarna volgde een mooie aanval en combinatie voetbal waardoor Janne Brans alleen voor de keeper werd gezet. Met een vlammend schot buitenkant rechts wist ze te scoren. Verder was er in de 1e helft nog een prachtige dribbel vanaf de middellijn door Roel de Kleijn welke hij fraai afrondde. Achterin was er weinig aan de hand en had keeper van de eerste helft Tijl Schippers weinig te doen. Na rust was het spelbeeld hetzelfde en wist Gassel via dribbels van Jesse van Dinther definitief afstand te nemen. Er werd in de tweede helft volop gescoord. Er was een mooie spitsengoal van Tijl Schippers. Zowel Ruben van Boekel als wederom Abel Loeffen waren doeltreffend naar goed voorbereidend werk van Joep Boeijen. De punten konden dus weer in de tas terug naar Gassel. Volgende week hebben we een thuiswedstrijd tegen SES uit Langenboom. We gaan het zien of ons team wederom het betere van het spel zal hebben.