2018-2019

UDI '19/CSU JO8-6 - Gassel JO8-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen UDI '19/CSU JO8-6 en Gassel JO8-1 uit het seizoen 2018-2019 welke is gespeeld op zaterdag 03 november 2018. De uitslag van dit duel was 1-19.

Monsterzege van Gassel JO8-1
  |  Auteur: Sander Schippers (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

Deze zaterdag mochten we vroeg aantreden om af te reizen naar Uden. De wedstrijd tegen UDI '19/CSU JO8-6 ging pas echt van start nadat er foto's en film was gemaakt met een echte drone. Dit in het kader van het jubileum van UDI '19. In de 1e helft ging het gelijk op en werd onze Gasselse brigade meegetrokken in een ouderwets potje kluitjes voetbal. Toch lukte het om er doorheen te komen en met een mooie dribbel en hard schot van Abel Loeffen. Ook UDI wist het net te vinden, maar gelukkig wist Gassel via Jesse van Dinther en Roel de Kleijn afstand te nemen voor de rust. Na rust werden er een aantal tactische wisselingen gemaakt en dat betaalde zich uit in 6 goals in 6 minuten. Zeer vloeiende combinaties van achter naar voor waren een lust voor het oog. Achterin werd er op de winkel gelet door Joep Boeijen en had keeper van dienst Tijl Schippers het relatief rustig. Aan de andere kant van het veld werd er lustig op los gescoord. Naast de solo's van Jesse en Abel mogen ook de puike goals van Siem schippers en Janne Brans niet onvernoemd blijven. Al met al was het een een goede pot van VV Gassel en was er veel plezier en sportiviteit. Volgende week thuis tegen Olympia 18.