V.V. Achates JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen V.V. Achates JO9-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 23 november 2019. De uitslag van dit duel was 6-9.

Nu wel beloning voor Gassel JO9-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Deze ochtend mochten we afreizen naar Ottersum om tegen het plaatselijke Achates te spelen. Na de afgelopen wedstrijden werd het tijd om onszelf eens te belonen. En dat leek te gaan gebeuren, Jesse van Dinther was verantwoordelijk voor de openingstreffer, 0-1. Echter lieten de gastheren het niet op zich zitten, zij kregen 3 doelpunten in de schoot geworpen. Janne Brans scoorde de aansluitingstreffer, maar ook Achates scoorde. Net voor het rustsignaal maakte Jesse nog een goal, waardoor de rust met 4-3 bereikt werd. Na rust schakelde Gassel door. Abel Loeffen maakte de de 4-4 en 4-5, maar helaas kwam Achates weer voorbij, 6-5. Het laatste kwart gaf Gassel alles om de 3 punten mee naar Brabant te nemen. Dit resulteerde uiteindelijk in een welverdiende 6-9 overwinning! De doelpunten kwamen van de voeten van Abel, liefst 3, en Jesse. Maar vooral het samenspel en de inzet waren een lust voor het oog!