De Zwaluw JO8-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen De Zwaluw JO8-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 21 september 2019. De uitslag van dit duel was 0-24.

Monsterzege voor Gassel JO8-1
  |  Auteur: Bart Loeffen (trainer/leider Gassel JO8-1)  |

De competitie is begonnen. Gassel JO8-1 is vandaag te gast in Oeffelt om het op te nemen tegen het team De Zwaluw JO8-1. Het is een mooie zaterdagochtend 9:15 uur om te beginnen met een kleine warming up, dit om even alle chips en ranja van gisteren er weer af te rennen. Het is zover, om 9:30 uur staat VV Gassel klaar om de aftrap te nemen. Al gauw maakt Gassel het veld breed zoals ze hebben ze geoefend met de training afgelopen week. In de openingsfase van de wedstrijd heeft Sam Loeffen de bal, hij speelt hem over naar Mick Pennings die vervolgens een voorzet geeft waardoor Boaz Janssen hem er heel gemakkelijk in kan tikken 0-1. Een paar minuten daarna zienwe Mick Pennings weer in actie. Hij maakt de weg vrij, gaat recht op het doel af, knalt .....0-2! Na de aftrap van De Zwaluw komt de bal op de helft van Gassel terecht, maar bij deze actie heeft Kevin Leemrijsen de bal in zijn vizier. Hij rent er op af een hij schiet de bal weer terug naar de andere kant van het veld! Dan komt hij weer bij Mick vervolgens bij Diede van de Wiel en toch weer bij Mick en weer een goal dus 0-3. We gaan weer verder. Gassel heeft weer de bal veroverd en door een heel mooi schot van Sam van de Wiel gaat de bal keihard in de kruising, 0-4. Zo gaan we verder, er wordt netjes overgespeeld en het wordt al gauw 0-9. Dan komt Matthijs Hendriks in actie met een heel mooi schot. Helaas op de lat, maar de bal komt bij Diede in de voeten en die knalt de 0-10 binnen.

De tweede helft is begonnen en wederom weet Gassel snel de bal te veroveren. De keeper is gewisseld waardoor Kevin nog de kans ziet om zijn acties op het veld te laten zien. Hij krijgt de bal van Boaz voorgelegd en schiet deze regelrecht in de goal, 0-11! De jongens van het Gasselse team zijn scherp ze laten het team van De Zwaluw niet voorbij komen. Er wordt super verdedigd met niemand anders dan Nick, niemand komt hem vandaag voorbij. Het einde van de wedstrijd nadert, maar Gassel heeft er nog geen genoeg van. Via diverse mooie goals vanuit het hele team komen we uiteindelijk uit op een hele mooi eindstand in deze 1e competitiewedstrijd, namelijk 0-24!! We sluiten deze wedstrijd af met een reeks penalty's om vervolgens weer terug te keren naar Gassel. Deze 3 punten kunnen mee naar Gassel. Topscoorder van deze wedstrijd is Mick Pennings, hij heeft liefst 8 goals in het net bij De Zwaluw weten te krijgen. Volgende week staat een thuisduel tegen het altijd sterke team DSV JO8-1 van Ledeacker op het programma.