2019-2020

DSV JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen DSV JO9-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 16 november 2019. De uitslag van dit duel was 7-3.

Verdiende beloning blijft helaas uit
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag togen we vol vertrouwen naar Ledeacker toe na het goede spel afgelopen week, DSV JO9-1 was de tegenstander. Vandaag wilden we het zoet van de winst weer eens proeven. Helaas liep het anders, we werden namelijk naar huis gestuurd met een 7-3 nederlaag. Dit was erg jammer, daar we een puike wedstrijd op de mat legden en zelfs een stuk beter dan onze opponent waren. We kregen kans na kans, maar helaas bleek de keeper een plaag. Aan de andere kant werd wat effectiever met kansen omgesprongen, want praktisch elke kans was raak. Helaas konden de Gasselnaren maar drie keer het net laten bollen uit minimaal vijftien opgelegde kansen. Ze vergaten zichzelf te belonen voor het goede spel met 100% inzet. De Gasselse doelpunten werden gemaakt door Jesse van Dinther en een speler van DSV. Abel Loeffen maakte het trio doelpunten vol, dit doelpunt ontstond uit een aanval waar letterlijk elke Gasselse speler een aandeel in had. Een wereldgoal uit een prachtige combinatie!