Festilent JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Festilent JO9-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 15 februari 2020. De uitslag van dit duel was 7-9.

IJzersterke veerkracht Gassel JO9-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Onze uitwedstrijd tegen de JO9-1 van het Zeelandse Festilent begon voortvarend. Binnen twee minuten had Abel Loeffen het leer al tegen de touwen geschoten. Het was echter Festilent die in het vervolg van de eerste helft efficiënter met de kansen om ging. Waar Gassel het beste van de het spel en legio kansen had, gingen we rusten met een 5-1 voorsprong voor de Zeelanders. Vooral de keeper van de gastheren bleek een heuse sta in de weg met goede reddingen. Maar daar zou de 2e helft verandering in komen. Nadat Jesse van Dinther en Abel de stand in recordtempo naar 5-3 tilden, groeide het vertrouwen. En dat bleek ook uit de score. Door doelpunten van Janne Brans, Abel en Jesse (4) liep Gassel uit naar een volledige verdiende 5-9. Het slotakkoord was nog voor de blauwhemden, zij maakten er nog 7-9 van. Joep, Joud, Janne, Ruben, Roel, Abel en Jesse mogen trots zijn op deze prestatie! En dan vooral dat ze ondanks de forse achterstand niet hebben opgegeven en er juist de schouders onder hebben gezet!