2019-2020

Gassel JO13-1 - DSV JO13-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO13-1 en DSV JO13-2 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 09 november 2019. De uitslag van dit duel was 2-0.

Derde overwinning op rij
  |  Auteur: Jos Thijssen (trainer/leider Gassel JO13-1)  |

Gassel kwam dit keer niet na een paar minuten op achterstand zoals in vorige wedstrijden, maar nam zelf de leiding door Tygo van Deventer en dus 1-0. Het spel speelde zich voornamelijk af op het middenveld met kansjes voor beide partijen. Ongeveer in het midden van de eerste helft kon Gassel de bal op het middenveld onderscheppen door Jayden Hoekstra die Tygo van Deventer de diepte instuurde en vrij voor de keeper op zijn gemak de 2-0 binnenschieten. De rest van de eerste helft was rommelig met veel balverlies van beide partijen. In de tweede helft waren niet veel kansen te vermelden. Aan Gasselse zijde was Teun Linders dicht bij scoren, maar zijn schot werd gekeerd door de keeper, de rebound van Jayden Hoekstra ging langs. Aan de andere kant moest keeper Jur van der Heijden bij een uitval redding brengen. Verder kreeg DSV JO13-2 nog wat kansjes, maar door een paar keer goed uitkomen van de Gasselse doelman bleef het bij een 2-0 overwinning.