Gassel JO9-1 - JVC Cuijk JO9-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO9-1 en JVC Cuijk JO9-2 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 26 oktober 2019. De uitslag van dit duel was 1-9.

Geen revanche voor Gassel JO9-1
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag mochten we aantreden tegen de JO9-2 van JVC Cuijk. Van dit team hadden we voor de beker een onnodige nederlaag geleden, dus de kinderen waren uit op revanche. En zo'n wedstrijd leek het ook te gaan worden. Binnen een paar minuten legden de Gasselnaren een mooie aanval op de mat die via alle schijven verliep. Uiteindelijk was het Janne Brans die de voorzet van Abel Loeffen tot doelpunt promoveerde. De Gasselse supporters gingen ervoor zitten. Helaas was de hoop van korte duur. JVC maakten in de eerste de beste tegen aanval gelijk. Hiermee leken de Gasselnaren wat uit het veld geslagen. De Cuijkenaren gingen door en liepen uit. Dit ging zo de rest van de wedstrijd door. Verder dan wat kansen en een schot op de lat kwam Gassel vandaag niet. Ondanks dat er hard gewerkt werd, konden de onzen een 1-9 nederlaag niet voorkomen. Volgende week weer een nieuwe kans!