Gassel JO9-1 - Olympia '18 JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de bekerwedstrijd tussen Gassel JO9-1 en Olympia '18 JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 28 september 2019. De uitslag van dit duel was 5-9.

Toch thuisnederlaag na prima start
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag kwam de JO9-1 van het Boxmeerse Olympia op bezoek. Het leek erop dat Gassel de lakens ging uitdelen, want binnen één minuut ronde Jesse van Dinther een dribbel succesvol af. Schijn bedroog echter. Olympia liet er geen gras over groeien en trok ten aanval. De rust brak aan met een 1-6 voorsprong. Een voorsprong die verdiend was, ondanks dat deze wat geflatteerd was. Gassel ging de 2e helft vol ten aanval om de stand wat draaglijker te maken. En met succes. Door een doelpunt van Janne Brans en Jesse werd de stand naar 3-6 getild. Kansen van Abel Loeffen, Siem Schippers, Janne en Jesse gaven de kans om de stand nog mooier te maken, maar de keeper of het aluminium stonden succes in de weg. Olympia profiteerde van de ruimte en maakt hun 7e en 8e doelpunt van de ochtend. Jesse en Janne maakten er vervolgens 5-8 van. Ondanks de druk die we uitoefenden maakte de Boxmerenaren hun 9e en laatste goal. Eindstand 5-9, maar toch zeker weer perspectief voor de komende wedstrijd(en)!