Gassel JO9-1 - UDI '19/CSU JO9-2

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO9-1 en UDI '19/CSU JO9-2 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 19 oktober 2019. De uitslag van dit duel was 7-7.

Gassel JO9-1 toont grote veerkracht
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag traden we aan tegen Udense UDI '19. Tegenstander was de JO9-2 van deze traditionele club. De wedstrijd begon niet best voor de Gasselse brigade, ondanks dat we de eerste kansen hadden, keken we na tien minuten tegen een 0-4 achterstand aan. Na een peptalk in de 1e time-out ging de machine dan toch draaien. Het was Abel Loeffen die de eerste Gasselse treffer voor zijn rekening nam door goed voor zijn man te komen. Helaas scoorde de Udense tricolores daarna tweemaal, waardoor de achterstand weer werd vergroot. Een doelpunt van Janne Brans en twee van Jesse van Dinther zorgden ervoor dat de rust bereikt werd met een 4-6 tussenstand.

De tweede helft was Gassel de bovenliggende partij. Dit bleek ook uit de score, want door andermaal één doelpunt van Janne en twee van Jesse werd de achterstand zelfs omgezet tot een voorsprong, 7-6. Helaas was het laatste woord aan onze gasten, waardoor het 7-7 werd. Ondanks een dot van een kans voor de thuisploeg bleek dit de eindstand te zijn. Met wilskracht een zeer verdiend punt binnen gesleept, waar de drie punten ook nog in het verschiet lagen.