2019-2020

Gassel JO9-1 - Venhorst JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen Gassel JO9-1 en Venhorst JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 07 maart 2020. De uitslag van dit duel was 8-2.

Gassel JO9-1 boekt ruime thuiszege
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag kwam de JO9-1 van Venhorst op visite. Onze oranje brigade had snode plannen en dat lieten ze ook direct zien. Janne Brans opende de score, waarna Abel Loeffen de stand met twee doelpunten naar een 3-0 voorsprong tilde. Venhorst kon voor rust nog iets terug doen, waardoor de ruststand 3-1 was. In de eerste tien minuten na rust werd Venhorst beter, waardoor ze terecht de aansluitingstreffer maakte. Gassel moest alle zeilen bijzetten om de voorsprong te behouden. Dat lukte en de Gasselnaren namen langzaamaan het heft weer in handen. Ook het samenspel werd weer beter. Jesse van Dinther maakte de verlossende 4-2 en toen ging het snel. Jesse wist ook de 5-2 binnen te prikken waarna Roel de Kleijn een mooie solo succesvol afrondde, 6-2. Abel en Jesse brachten de stand naar 8-2 voor de scheids het eindsignaal liet klinken. Uiteindelijk een mooie teamprestatie van onze pupillen!