JVC Cuijk JO9-1 - Gassel JO9-1

Op deze pagina vindt u het verslag van de competitiewedstrijd tussen JVC Cuijk JO9-1 en Gassel JO9-1 uit het seizoen 2019-2020 welke is gespeeld op zaterdag 21 september 2019. De uitslag van dit duel was 9-8.

Ongelukkig verlies bij JVC Cuijk
  |  Auteur: Roland van Dinther (trainer/leider Gassel JO9-1)  |

Vandaag mochten wij voor de tweede keer tegen JVC aantreden in Cuijk, nu tegen de JO9-1. Op echt gras begon Gassel sterk aan de wedstrijd. Jesse van Dinther liet de 0-1 aantekenen door een corner in de verre hoek te draaien. De Cuijkenaren maakten snel met enig fortuin de gelijkmaker. Zo bleef het eigenlijk de hele eerste helft doorgaan. Gassel kwam elke keer met een doelpunt voor, JVC maakte weer gelijk. Zo werd de rust bereikt met een 5-5 tussenstand door twee doelpunten van Abel Loeffen en nog twee van Jesse. De verdediging, onder leiding van Ruben van Boekel, stond goed, keeper Siem Schippers had al de nodige ballen gepareerd. De voorhoede met het duo Joep en Joud konden veel gevaar stichten. Al met al speelde Gassel een prima pot, alleen kregen we de doelpunten wat ongelukkig tegen.

Na rust nam Gassel weer het voortouw. Door goals van Jesse en Janne Brans, een mooi boogballetje, kwam Gassel op een marge van twee. JVC scoorde daarna 3 keer achter elkaar, waardoor zij voor het eerst de voorsprong pakten. Na hun derde treffer maakte Jesse na een lange dribbel de gelijkmaker. Na scrimages voor beide doelen en goed keeperswerk van Roel de Kleijn was het helaas toch JVC dat net voor tijd hun laatste gelukje kregen met een doelpunt wat de 9-8 eindscore betekende. Al met al een leuke en goede pot van beide teams waarin de onzen hebben aangetoond in de deze klasse mee te kunnen. Met wat meer fortuin hadden we de 3 punten, of minimaal 1, mee naar Gassel kunnen nemen.